Чого бажає вчитель, розпочинаючи свій урок? Не думаю, що помилюся, якщо сформулюю вчительське бажання таким чином: бажає, щоб у класі була дисципліна, учні уважно слухали, старанно працювали, запам’ятовували і в кінці уроку змогли максимально відтворити навчальний матеріал. Та багато з вас скаже, що цього замало. Більшість педагогів прагнуть, щоб учні не просто запам’ятовували навчальний матеріал, а запитували, сперечались, досліджували, творили, вирішували, висловлювали і відстоювали свої думки. Таке навчання сьогодні вважається «найкращою практикою».
Але як цього досягти? Як підвищити інтерес до навчання і до вивчення іноземної мови зокрема?
В центрі уваги педагогів повинна знаходитись пізнавальна діяльність учнів. Безумовно, здібності учнів розвиваються різними темпами і несправедливою є вимога, щоб всі учні мали однакові успіхи з ІМ і повинні вивчати її в однаковому обсязі. Найважливішим, на мою думку, є те, щоб прищепити учням почуття того, що вивчення іноземної мови є приємним процесом.
Одним із перспективних видів навчання, який підвищує мотивацію для отримання знань, сприяє розвитку їхніх інтелектуальних здібностей, створює умови для творчої самореалізації учнів вважається метод проектів.
Метод проектів – це метод, в основі якого лежить розвиток пізнавальних, творчих навичок учнів, умінь самостійно конструювати свої знання, орієнтуватись в інформаційному просторі, критично мислити.
«Все, що я пізнаю, я знаю, навіщо це мені потрібно, де і як я можу ці знання застосувати» - основна теза сучасного розуміння методу проекту.
Немає коментарів:
Дописати коментар
коментар