Комунікативний підхід до навчання іноземних мов є сьогодні методичним стандартом. Реалізація комунікативного підходу у навчальному процесі з іноземної мови означає, що формування іншомовних мовленнєвих навичок і умінь відбувається шляхом і завдяки здійсненню учнем іншомовної мовленнєвої діяльності.
Іншими словами, оволодіння засобами спілкування (фонетичними, лексичними, граматичними) спрямоване на їх практичне застосування у процесі спілкування. Оволодіння уміннями говоріння, аудіювання, читання та письма здійснюється шляхом реалізації цих видів мовленнєвої діяльності у процесі навчання в умовах, що моделюють ситуації реального спілкування .
Комунікативний підхід зумовлює цілі, принципи, зміст і методи навчання іноземних мов, а методи навчання, у свою чергу, реалізуються в методичних прийомах. Одним з найбільш ефективних і доцільних прийомів при роботі з учнями є рольова гра.
Досягти високого рівня комунікативної компетенції іноземній мові, не знаходячись серед її носіїв, дуже важко. Тому важливою задачею вчителя є створення на уроці реальних і уявних ситуацій спілкування, використовуючи для цього різні прийоми роботи.
Одним з таких прийомів є гра.
Колекція ігор іншомовного мовлення →
Немає коментарів:
Дописати коментар
коментар